Gânduri…

amintiri Am ajuns să fiu un om  fricos, speriat şi de propria lui umbră, mă tem de toate, dar cel mai tare îmi este frică de mine, de ce sunt capabilă şi de ce nu sunt capabilă să fac, de ceea ce am să devin, ştiu cine am fost, ştiu cine sunt..dar oare cine voi deveni?

Mi-e frică că am să mă trezesc dimineaţă , am să privesc în oglindă şi am să văd acolo un monstru. Măcar acum mai ţin cu dinţii de unele principii, de ceea ce am învăţat de copil, dar urmează să plec de una singură prin lume, şi ce voi face?

Adulţii, sau oamenii mari, mă înfricoşează, ei uită să zâmbească, uită să fie puri, uită să fie copii, uită să iubească şi să ofere timp, ei aleargă după job-uri bine plătite şi calcă în picioare peste bani…

Oo, Doamne, deja mă văd ca ei, alerg ca un om nebun să caut un loc de muncă, pentru a-mi purta de grijă.

De fapt nu mi-e teamă, ci sunt chiar îngrozită…

Urăsc să cresc, urăsc să gândesc ca un copil dar oamenii mari mă înspăimântă…

Cu cine vreau eu să mă asemăn? Idealul meu? Ah, e tocmai cel pe care îl las mereu în urmă…Nu ştiu cum vine asta…ai crede că oamenii luptă în funcţie de priorităţile lor, iar prioritatea mea e să fiu cu Dumnezeu şi totuşi e cea pe care o neglijez cel mai mult.E doar o impresie sau eu trăiesc pe dos? Exact ce iubesc alung, şi alerg după priorităţi nebune precum banii, care vor dispărea oricum când voi muri. Cumva am luat-o pe un drum greşit?

Urăsc viaţa asta de oameni plictisiţi care aleargă care mai de care şi se calcă în picioare, sunt sătulă de aceste lucruri..nu vreau să devin un astfel de om…nu vreau să mă schimb. Vreau să rămând aşa copilă şi naivă cum sunt, prefer să fiu călcată în picioare dar să rămân cu sufletul cald.

2 thoughts on “Gânduri…

  1. Mâna în mână cu Isus, nu te vei pierde în lume. Fixându-ți ochii tai în ochii Lui vei începe sa te asemeni cu El. Nu te teme dragă Lavi. Cu Domnul vei face mari isprăvi. Te pup.

  2. sufletprinviata says:

    Pentru că aşa seste viaţa,pentru că ea te forţează să te schimbi,indiferent că doreşti sau nu.Însă atâta timp cât continui să crezi în El,şi să crezi că nu te va lăsa singură nici o clipă,va fi bine !

Leave a Reply

